Σύσταση τμημάτων
Ορόσημο για την επιτυχία του σχεδιασμού μας αποτελεί η Ομάδα, μοναδική στην κάθε της στιγμή και έκφραση. Γι’ αυτό υιοθετήσαμε τη συγκρότηση αυστηρώς 6μελών τμημάτων που:
-
συμβάλλει στη φυσιολογική ροή του μαθήματος,
-
επιτρέπει την άμεση παρέμβαση για την επίλυση προβλημάτων και
-
διαμορφώνει συνθήκες ευγενούς άμιλλας και αυτοβελτίωσης
Τα κριτήρια που ακολουθούμε είναι τα εξής:
-
Επίδοση (συνδυασμός βαθμών και διαγνωστικού τεστ που χορηγείται με την εγγραφή του μαθητή)
-
Κοινωνικές σχέσεις (κοινωνιόγραμμα της τάξης, φιλίες, κοινό σχολείο)
- Ενδιαφέροντα (όπως προσδιορίζονται μετά από προσωπική συνέντευξη)
«…Σαφώς και δεν πρόκειται για ομάδα βόλεϊ.»
Χωροταξικός σχεδιασμός
Επικεντρωνόμαστε στην ουσιαστική και ειλικρινή ανθρώπινη επαφή. Υιοθετούμε τη διάταξη σε «σχήμα Π», όταν κρίνεται απαραίτητο, επειδή:
-
ευνοεί τη δυνατότητα διαμαθητικής επικοινωνίας
-
βοηθά τους μαθητές να αισθάνονται κοντά στον εκπαιδευτικό
-
δημιουργείται κλίμα ομαδικής συνεργασίας
-
ο διδάσκων μπορεί να επιβλέπει ατομικά τον κάθε μαθητή παρεμβαίνοντας, βοηθώντας, ενθαρρύνοντας
- οι μαθητές αποκτούν την αίσθηση «του συνανήκειν» και καλλιεργούν την υπευθυνότητά τους
«Στα προσεχώς…η ζωή του Π»
Εκπαιδευτική πράξη
Οι εκπαιδευτικοί με τους οποίους συνεργαζόμαστε έχουν τουλάχιστον 10ετή επιτυχημένη πορεία στον απαιτητικό στίβο της εκπαίδευσης. Είναι πάνω απ’όλα παιδαγωγοί, καθοδηγητές, εμψυχωτές, συν-ερευνητές, «οικείοι».
Μπορούν :
-
να αναγνωρίζουν τη μοναδικότητα των μαθητών
-
να αποδέχονται συνολικά το μαθητή χωρίς στεγανά
-
να αναγνωρίζουν τα θετικά του στοιχεία
-
να ενισχύουν την προσπάθεια βελτίωσης των αδυναμιών του
«Κάτσε κάτω από την μπάρα»
Αξιολόγηση
Εδραία προϋπόθεση της ανέλιξης των μαθητών μας είναι η συνολική Αξιολόγηση της εκπαιδευτικής πράξης ως εργαλείο:
-
για να γνωρίζουμε τους μαθητές μας καλύτερα,
-
για να οργανώνουμε την εργασία μας διαγιγνώσκοντας το επίπεδο στο οποίο πέτυχε η προηγούμενη διδακτική μας παρέμβαση
-
για να βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες μας
Η κριτική:
-
πάντα είναι θετική
-
συμβάλλει στη συνειδητοποίηση των σφαλμάτων
-
προτείνει στρατηγικές αποφυγής των
- οργανώνει εναλλακτικούς τρόπους εργασίας
«Κριθείτε, για να κρίνετε»
Παιδιά
Είμαστε μαζί για:
- να θέτεις και να ιεραρχείς τους στόχους σου
- να οργανώνεσαι ώστε να τους κατακτήσεις
- να επιθυμείς και να χαίρεσαι τη γνώση
- να ενισχύεις την αυτοεικόνα σου και να αναλαμβάνεις πρωτοβουλίες
- να κυνηγάς και να πραγματοποιείς τα όνειρά σου
- να σπουδάσεις στο Πανεπιστήμιο και τη ζωή
«Με θετική σκέψη και κλασική φιλοσοφία»
Γονείς
Χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης. Σεβόμαστε απόλυτα τις προσδοκίες των κηδεμόνων και κατανοούμε τις αγωνίες τους για το μέλλον των παιδιών τους. Η διαρκής επαφή, προγραμματισμένη ή έκτακτη, σας κρατά ενήμερους για την πορεία των παιδιών σας.
-
Οργανώνονται συναντήσεις με τους διδάσκοντες σε προκαθορισμένες ημερομηνίες
-
Όταν κρίνεται απαραίτητο προγραμματίζουμε έκτακτη δια ζώσης επικοινωνία μετά από συνεννόηση με τη Γραμματεία
-
Η ενημέρωση είναι ειλικρινής, αντικειμενική και σφαιρική χωρίς να παραμορφώνουμε την πραγματική εικόνα του παιδιού σας.
Μ’ αυτόν τον τρόπο προλαμβάνουμε οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν προκύψει πριν να διαταράξει την προσήλωση του μαθητή στο στόχο του.
«είμαστε κι εμείς γονείς !»